This content is not available in the selected language.

Beszerzési hirdetmény

Mar 3, 2020, 10:15

A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. beszerzési hirdetménye

Beszerző, ajánlatkérő neve és címe:
DKV Debreceni Közlekedési Zrt.
4025 Debrecen, Salétrom u. 3.
Tel: (52) 502-650
Fax: (52) 502-651
E-mail: infra@dkv.hu
Bankszámlaszám: 11738008-20243050

Választott eljárás típusa:
Nyílt beszerzési eljárás.

A szerződés megnevezése, amelyre ajánlatot kérnek:
Vállalkozási szerződés.

A beszerzés tárgya, mennyisége, a teljesítés helye:
A DKV Zrt. villamosvágány-hálózat, Pallagi út 48-as rendszerű pályaszakaszán szükséges felsőágyazat cseréje, fekszint és irányszabályozása a Debrecen 1-es villamos Pallagi út, 48-as rendszerű pályaszakaszán az Aquaticum villamos megállóhely mellett lévő villamospálya szelvényezése szerint a 34+51-35+31 szelvények között.

A teljesítés határideje:
A kivitelezésre rendelkezésre álló idő egy hétvége (péntek üzemzárástól vasárnap üzemzárásig).
A munkaterület előreláthatólag 2020. március 23. és 2020. május 24. időpontok között Megrendelő és Vállalkozó által közösen egyeztetett időpontban kerül átadásra.
A teljesítési hatéridő: 2020. május 24.

Ajánlattételi felhívás ési dokumentáció rendelkezésre bocsátása:
Az ajánlatkérő a dokumentációt kizárólag a dokumentáció 50.000 Ft+ÁFA összegű ellenértékének az ajánlatkérő bankszámláján történő jóváírását és e-mailben tett igénybejelentést követően, elektronikus formában, az ajánlattevő által az igénybejelentés során megadott elektronikus levelezési címre, e-mail útján megküldve biztosítja. Az igénybejelentésnek tartalmaznia kell az igénylő elérhetőségeit. Az igénybejelentést az infra@dkv.hu e-mail címre hétfőtől péntekig 9:00-14:00 óra között kell megküldeni, legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző munkanapig. A dokumentáció át nem ruházható,
közzé nem tehető.

Ajánlattételi határidő:
2020. március 16. 11:00 óra