Beszerzési hirdetmény
A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. beszerzési hirdetménye
Beszerző, ajánlatkérő neve és címe:
DKV Debreceni Közlekedési Zrt.
4025 Debrecen, Salétrom u. 3.
Tel: (52) 502-650
Fax: (52) 502-651 E-mail: beruhazas@dkv.hu
Bankszámlaszám: 11738008-20243050
Választott eljárás típusa:
Nyílt beszerzési eljárás
A szerződés megnevezése, amelyre ajánlatot kérnek:
Tartós bérleti szerződés. A szerződés időtartama a Renault Master Billencs és Renault Master Furgon jármű esetében hatvan hónap, amely a jármű átadásával kezdődik.
A beszerzés tárgya, mennyisége, a teljesítés helye:
A beszerzés tárgya:
· egy darab Renault Master Billencs Duplakabinos alváz, Pack Comfort L3 H1 P3 145LE típusú tehergépjármű,
· egy darab Renault Master Furgon, Pack Comfort L1 H1 P3 135LE típusú tehergépjármű
beszerzése tartós bérleti szerződés keretében.
Az ajánlattevő bármelyik járműre tehet ajánlatot.
A teljesítés helye: Debrecen, Salétrom utca 3.
A teljesítés határideje:
Mind a két jármű esetében hatvan hónap, mely a járműek átadásával kezdődik.
Ajánlattételi felhívás és dokumentáció rendelkezésre bocsátása:
Az ajánlatkérő a dokumentációt kizárólag a dokumentáció 10.000,- Ft+ÁFA összegű ellenértékének az ajánlatkérő bankszámláján történő jóváírását és e-mailben tett igénybejelentést követően, elektronikus formában, az ajánlattevő által az igénybejelentés során megadott elektronikus levelezési címre, e-mail útján megküldve biztosítja. Az igénybejelentésnek tartalmaznia kell az igénylő elérhetőségeit. Az igénybejelentést a beruhazas@dkv.hu e-mail címre hétfőtől péntekig 9:00-14:00 óra között kell megküldeni, legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző napig, a dokumentáció árának megfizetését igazoló dokumentummal együtt. A dokumentáció megvásárlása az ajánlattétel feltétele, ezért azt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak meg kell vásárolnia. A dokumentáció át nem ruházható, közzé nem tehető.
Ajánlattételi határidő:
2019. augusztus 28. 10,00 óra