Beszerzési hirdetmény
Beszerző, ajánlatkérő neve és címe:
DKV Debreceni Közlekedési Zrt.
4025 Debrecen, Salétrom u. 3.
Tel: (52) 502-650
Fax: (52) 502-651
E-mail: infra@dkv.hu
Bankszámlaszám: 11738008-20243050
Választott eljárás típusa:
Nyílt beszerzési eljárás.
A szerződés megnevezése, amelyre ajánlatot kérnek:
Vállalkozási szerződés.
A beszerzés tárgya, mennyisége, a teljesítés helye:
Az 1-es és 2-es villamos vonalak pályaszakaszain sín geometria javítása sínköszörüléssel és
az 1-es villamos vonalon sín oldalkopás javítása fedett ívű feltöltő hegesztéssel.
A teljesítés határideje:
A munkaterület előreláthatólag 2021. augusztus 1-jét követően Megrendelő és Vállalkozó által
közösen egyeztetett időpontban kerül átadásra.
A teljesítési hatéridő:
2021. szeptember 30.
Ajánlattételi felhívás és dokumentáció rendelkezésre bocsátása:
Az ajánlatkérő a dokumentációt kizárólag a dokumentáció 50.000,- Ft+ÁFA összegű
ellenértékének az ajánlatkérő bankszámláján történő jóváírását és e-mailben tett
igénybejelentést követően, elektronikus formában, az ajánlattevő által az igénybejelentés
során megadott elektronikus levelezési címre, e-mail útján megküldve biztosítja. Az
igénybejelentésnek tartalmaznia kell az igénylő elérhetőségeit. Az igénybejelentést a
infra@dkv.hu e-mail címre hétfőtől péntekig 9:00-14:00 óra között kell megküldeni,
legkésőbb az ajánlattételi határidőt megelőző napig, a dokumentáció árának megfizetését
igazoló dokumentummal együtt. A dokumentáció megvásárlása az ajánlattétel feltétele, ezért
azt ajánlatonként legalább egy ajánlattevőnek vagy az ajánlatban megnevezett alvállalkozónak
meg kell vásárolnia. A dokumentáció át nem ruházható, közzé nem tehető.
Ajánlattételi határidő:
2021. július 12. 13,00 óra